Urząd Gminy Deszczno, ul. Lubuska 90, 66-446 Deszczno, tel. 95 728 76 50, e-mail: gmina@deszczno.pl
zadaj pytanie wójtowi

Porozmawiaj z nami za darmo
z Twojego komputera.

głos deszczna
publikacje promocyjne

Gminny Portal Mapowy

gminny portal mapowy
gminny portal mapowy

Gmina Deszczno na szlaku dziejów

Fotorelacje


Archiwum fotogalerii »

nasz kanał TV

BIP

eBOI

elektroniczny samorząd

Znajdź nas na Facebooku

nasz kanał TV

Obsluga techniczna
ALFA TV

2011-11-24 13:13:07

KST-LGD ogłasza konkurs na kierownika biura

Stowarzyszenie Kraina Szlaków Turystycznych – Lokalna Grupa Działania ogłasza nabór kandydatów na  stanowisko Kierownika biura LGD. Termin składania aplikacji 9.12.2011r.

Wymagania konieczne:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  3. doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów w ramach funduszy pomocowych,
  4. bardzo dobra znajomość zasad podejścia Leader,
  5. bardzo dobra znajomość źródeł finansowania projektów realizowanych
    na obszarach wiejskich,
  6. biegła umiejętność obsługi komputera.

  Wymagania  dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w sektorze pozarządowym,
  2. znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki),
  3. doświadczenie w koordynacji projektów o charakterze podobnym do operacji objętych wsparciem w ramach działań Osi 3,
  4. znajomość zagadnień kadrowych

Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy m.in.:

  1. odpowiedzialność za prawidłowe zarządzanie Biurem – w ramach posiadanych uprawnień  i niezastrzeżonych do kompetencji innych organów Stowarzyszenia,
  2. określanie zakresów czynności dla podległych pracowników oraz kontrola wykonywanych zadań,
  3. sprawowanie pieczy nad majątkiem i sprawami Biura,
  4. wykonywanie zaleceń pokontrolnych organu przeprowadzającego kontrolę oraz udzielanie kontrolującemu i władzom Stowarzyszenia wyczerpujących wyjaśnień wraz z przedstawieniem wszelkich dokumentów i innych materiałów dotyczących przedmiotu kontroli,
  5. wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia,
  6. realizację  zadań określonych przez Zarząd,
  7. prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
  8. gromadzenie i udostępnianie informacji z zakresu działalności Stowarzyszenia,
  9. prowadzenie działalności wydawniczej,
  10. wydawanie  wewnętrznych  materiałów  informacyjnych i problemowych,
  11. ogólne poradnictwo prawne, finansowe, organizacyjne i inne w oparciu o własną bazę danych oraz zamawiane ekspertyzy i opinie specjalistyczne,
  12. opracowywanie projektów zmian w Statucie i regulaminach organizacyjnych,
  13. prowadzenie korespondencji,
  14. udział w różnego rodzaju naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
  15. utrzymywanie stałego kontaktu z członkami wspierającymi i honorowymi Stowarzyszenia,
  16. prowadzenie spraw kadrowych i dokumentacji Stowarzyszenia,
  17. organizacja i prowadzenie spotkań aktywizujących społeczność lokalną,
  18. prowadzenie indywidualnych konsultacji ze społecznością lokalną,
  19. inicjowanie i przygotowywanie projektów w ramach środków UE.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  5. dokumenty poświadczające staż pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 r., Dz. U. nr 101, poz.926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.

Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie przez kandydatów ofert, oraz wymaganych dokumentów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 grudnia 2011 do godz. 900.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: Nabór – Kraina Szlaków Turystycznych, w siedzibie Biura Stowarzyszenia, która do dnia 30 listopada 2011 r. mieści się przy ulicy Lipowej 18a (pokój 207) w Sulęcinie, natomiast od dnia 1 grudnia 2011 r. będzie się mieścić przy ulicy Młynarskiej 1 w Sulęcinie (Dom Joannitów).

Zgłoszenia, które wpłyną do Biura po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie powiadamia się osób, których oferty zostały odrzucone.

Osoby, które przeszły pomyślnie weryfikację dokumentów przystępują do testu kwalifikacyjnego z zakresu określonego wymaganiami koniecznymi na to stanowisko. Niezadowalający wynik testu wszystkich kandydatów może spowodować unieważnienie konkursu. W takim przypadku zostanie ogłoszony nowy konkurs na stanowisko kierownika biura LGD.

 Osoby, które uzyskają największą liczbę punktów z testu zostaną telefoniczne zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej stowarzyszenia: http://www.kst-lgd.pl

Oceny testów i rozmowy kwalifikacyjnej dokonuje Komisja Rekrutacyjna, w skład której wchodzą wszyscy członkowie Zarządu Stowarzyszenia Kraina Szlaków Turystycznych – Lokalna Grupa Działania.





Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia