2011-01-10 15:19:28
Potrzebny specjalista ds. projektów inwestycyjnych
-
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów w ramach funduszy pomocowych,
- bardzo dobra znajomość zasad podejścia LEADER,
- bardzo dobra znajomość źródeł finansowania projektów realizowanych na obszarach wiejskich,
- biegła umiejętność obsługi komputera.
-
Wymagania pożądane:
- doświadczenie w pracy w sektorze pozarządowym,
- znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki),
- doświadczenie w koordynacji projektów o charakterze podobnym do operacji objętych wsparciem w ramach Osi 3 PROW.
-
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- obsługa klientów (mieszkańców), udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, przyjmowanie wniosków i składanych postulatów przez mieszkańców dotyczące wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR),
- realizacja działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań Osi 3 objętych LSR,
- pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, rozliczaniu projektów, przygotowywaniu raportów dotyczących realizacji poszczególnych działań objętych LSR,
- przygotowanie opinii o projektach składanych w ramach ogłoszonych naborów wniosków,
- współpraca w zakresie planowania i koordynacji projektów współpracy,
- realizacja innych zadań zleconych przez Zarząd,
- doradztwo unijne dla mieszkańców terenu LSR,
- monitorowanie problematyki związanej z funduszami UE,
- poszukiwanie możliwości pozyskania dofinansowań unijnych dla projektów Stowarzyszenia z PROW oraz z innych programów,
-
przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji projektu
w ramach funduszy UE (analizy finansowe, montaż finansowy, projekcje finansowe, Cash flow, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne), - wykonawstwo projektów inwestycyjnych i szkoleniowo – doradczych (obsługa pozyskanych środków w ramach projektu, dokumentacja rozliczeniowa),
- realizacja projektów Stowarzyszenia.
-
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – Curriculum Vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- dokumenty poświadczające staż pracy (jeżeli posiada),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 r., Dz. U. nr 101, poz. 923 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: Nabór – Kraina Szlaków Turystycznych, w siedzibie Biura Stowarzyszenia, która mieści się w Starostwie Powiatowym w Sulęcinie przy ul. Lipowej 18 a, w dniach i godzinach urzędowania Biura, w nieprzekraczalnym terminie do 18.01.2011 r.
Zgłoszenia, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby, których oferty zostały odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Test kwalifikacyjny dla osób, które przeszły pomyślnie weryfikację dokumentów z zakresu tematyki określonej w wymaganiach koniecznych stanowiska (w przypadku niezadowalających wyników testu, LGD zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu i ogłoszenia nowego naboru).
- Osoby, które uzyskają największą liczbę punktów z testu, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia.
- Oceny testów i rozmowy kwalifikacyjnej dokonuje Komisja Rekrutacyjna, w skład której wchodzą wszyscy członkowie Zarządu KST – LGD.